Flytt och försäljning

Här hittar du information till mäklare inför försäljning och dokument som beskriver tips, råd och regler inför utflyttning från  vår förening.

Inflytt:
Speciellt välkommen säger vi till dig som flyttar in! I samband med inflyttning bokar vi ett möte med dig för rundvisning i fastigheten och info om vår förening. Skriftlig info om föreningen hittar du under rubriken "Medlemmar". Under själva inflyttningen ber vi dig vara försiktig med hissen så att den inte blir skadad, samt ber dig snarast läsa Infoormation till boende under flken "medlemmar" då särskilda regler finns kring renovering etc. För att få porttelefonen att fungera måste du anmäla ditt telefonnumer till föreningen. Använd fliken Kontakt under nycklar och porttel.

Försäljning:
Kontakta styrelsen inför försäljning (nås via kontaktfliken). Om du har frågor kan styrelsen svara på dessa.

Mäklare kan hitta information om föreningen här: Mäklarinfo

Utflytt:
Vi tackar för den tid som varit!

Glöm inte:

• Tipsa nyinflyttade om hemsidan och berätta hur man kommer i kontakt med styrelsen för att byta namn i porten
  • Lämna med tre stycken blåa nycklar, nycklar till tvättcylinder/tvättstuga samt eventuell nyckel till cykelförrådet